czwartek, 29 grudnia 2016

Winter Must Haves

Hejka!
W dzisiejszym poście przygotowałam moje tegoroczne Winter Must Haves czyli rzeczy, bez których nie przetrwałabym zimy :)



1. Pierwszą rzeczą z mojego niezbędnika są ciepłe skarpety. Ja osobiście jestem zakochana w skarpetach, dlatego nie wyobrażam sobie bez nich zimy.

 
 
Moimi tegorocznymi ulubieńcami są skarpety z poniższych zdjęć. Dwie pierwsze pary można kupić w TK Maxx za około 50 zł.
 
 


 
 
 
 2. Ponieważ w zimie nasze ręce i usta są szczególnie narażone na działanie zimna to nie wyobrażam sobie zimy bez kremów do rąk i balsamów do ust. W sklepie jest dostępny szeroki asortyment jeżeli chodzi o te produkty.
Jeżeli szukacie fajnych kremów do rąk to mogę Wam polecić te z firmy Yves Rocher lub krem w czerwonej tubce z Garniera.

 



3. Oczywiście nie może zabraknąć ciepłych bluz i swetrów, które są najlepszym rozwiązaniem na mroźne dni.


 4. Od dwóch lat dużą popularnością cieszą się szaliki "kocyki". Oczywiście i ja musiałam się na nie skusić i jestem bardzo zadowolona. Po pierwsze fajnie wyglądają, a po drugie bardzo dobrze trzymają ciepło. Czego chcieć więcej? :)
Jeżeli chodzi o moje to obydwa są z Hausa.


5. A teraz moje ogromne uzależnienie czyli świeczki! Nie ważne jakiej są wielkości, ważne żeby ładnie pachniały, starczały na długo i godnie reprezentowały się na moim biurku.
Jeżeli chodzi o moje ulubione, to są to świeczki z Ikei lub z Yankee Candle.


6.  Następnie musze wspomnieć o obcisłych bluzkach z półgolfem. Można je teraz kupić praktycznie we wszystkich sieciówkach, ponieważ cieszą się dużym powodzeniem tegorocznej zimy. Można z nimi stworzyć wiele fajnych stylizacji :)
Moja obydwie bluzki ze zdjęcia sa z H&M.


7.  W długie, zimowe wieczory warto chwycić za dobrą książkę. W ten sposób, przy zapalonych świeczkach i przy kubku kakao lub herbaty miło można spędzić czas.
Książką, która aktualnie czytam jest książka pt. "W śnieżną noc". Jest to zbiór 3 świątecznych opowiadań.


8. I na koniec zostawiam buty, na temat których chyba nie potrzeba się rozpisywać. Każdy musi mieć przynajmniej jedną parę ciepłych butów odpowiednich na śnieg.


I to są wszystkie najważniejsze rzeczy, które potrzebuje w zimie. Koniecznie napiszcie w komentarzach Wasze zimowe must haves :)


Na zakończenie muszę wstawić zdjęcie mojego małego pomocnika :)


42 komentarze:

  1. Mam podobne niezbędniki :) Dodałabym jeszcze gorącą czekoladę <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zimowe zmust haves wyglądają bardzo podobnie ;)

    Obserwuję :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  3. Te skarpetki są boskie! wielką chęcią dołożę je do swojego must have ;) W moim jest dużo sweterków, ale takich konkretnych cieplutkich bucików jeszcze brak. Uu nas zima jeszcze nie dała znaku życia ;)

    Obserwuję :* i zapraszam do siebie ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W śnieżną noc kocham tę książkę!
    Oczywiście książka i świeczki to według mnie najważniejsze niezbędniki zimy.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moje zimowe must have wyglądają bardzo podobnie :) również uwielbiam te szaliki- kocyki :)
    świetnego masz pomocnika :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze- zdjęcia są prześliczne, na początku myślałam, że skopiowane z tumblra czy jakiejś innej strony :)
    Ja też uwielbiam ciepłe skarpety, nawet przestałam liczyć, ile mam już par.
    Uwielbiam yankee candle, mam jedną świecę i 15 wosków, wcale nie jestem uzależniona!
    Ostatnio kupiłam sobie taką bluzkę z półgolfem w kanarkowym kolorze i się w niej zakochałam.
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super skarpetki! :D

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze skarpetki!! Taaak świeczki to cudo kocham wieczorem siedzieć przy zapalonej świeczce jeszcze zapachowej mm <3 uwielbiam także kremy do rąk są typowe zimowe serie o zapachu żurawiny itp. polecam!
    Pozdrawiam, Szczęśliwego nowego roku!! <3
    ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jakie urocze skarpetki ♥
    Haha, ja też mam zwykle przy sobie takiego pomocnika :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Green to totalny must have moim zdaniem! Byłam ostatnio w Tk i nawet nie zauważyłam takich fajnych skarpetek, co dziwne, bo jestem ich wielką fanką! :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. super skarpetki, też mam żółte traperki :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    Kosmetyczny-kuferek-Marty

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę masę wspaniałych rzeczy :) Również uwielbiam ciepłe, puchate skarpety i świeczki zapachowe - dodają uroku tej chłodnej porze roku :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki piesek <33 Szczęśliwego Nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznego masz pieska! Te pierwsze skarpetki mnie urzekły! <3
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te skarpetki z elfami są przeurocze <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Skarpetki są świetne ^^ Słodki psiak :D
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne skarpetki <3333
    Zaprszam na moj pierwszy post!
    http://blogosfera4girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze skarpetki *.* Moje must haves podobnie wygląda, nie wyobrażam sobie zimy bez ciepłych skarpetek i swetrów.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Skarpetki które pokazałaś są cudowne!
    PS. Mam ten sam krem z garniera do rąk i uwielbiam go zimową porą :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny niezbędnik na zimowe dni, dodałaby jeszcze kakałko i ciepłe napoje i po prostu żyć nie umierać. Pozdrawiam cieplutko<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Skarpetki i wazelinka! To jest mój must have zimy :)
    Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Długie, ciepłe skarpety i eosy to must have na zimę :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały must have, ja dostałam na Mikołajki skartpety, takie grube i fajne, to się dłuugo cieszyłam :D Mam nadzieję, że swięta minęły cudownie. Jak najwięcej sukcesów w 2017 roku!
    Blog Vikk Vika

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepłe skarpety i gruby sweter to rzeczy bez których nie ruszam się z domu! ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely photos ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    Follow for follow via GFC & Bloglovin? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie wyobrażam sobie zimy bez swetrów! Kocham je <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam te brązowe butki :) Teraz dużo osób je kupuje, ale nie ma co się dziwić, bo świetne są :) Skarpetki przez ciebie tu pokazane są naprawdę mega!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie skarpetki są idealne na zimę, fakt nie zawsze dobre na wyjście ale są mega ciepłe ! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. te skarpetki takie cudowne, a ksiazke czytałam jeszcze dwa lata temu chyba i jakos nie przypadła mi do gustu

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja kolekcja skarpet zawstydza moją :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciepłe skarpety i dobra książka to podstawa! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne zdjęcia <3 i śliczny piesek :p

    OdpowiedzUsuń
  33. O tak! Świeczki i balsamy do ust! Ja bym dorzuciła jeszcze kocyk! ;) Ale słodki psiak! Jak się wabi? :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj ja bym zdecydowanie nie przetrwała bez dobrej książki, cieplusich skarpet i jakiejś dobrej zimowej herbatki. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Te skarpetki są megaa cudowne *-* Co powiesz kochana na wspólną obserwację? My juz obs:D Świetnie napisany post miło się czytało czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. O jakie cuda! Zakochałam się :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te skarpety sa bardzo ładne. Super !
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń